Blogger Templates
با پشتیبانی Blogger.
RSS

اردیبهشت 92


یه روز که واسه پاتیناژ رفته بودم سالن دم خونمون دیدم که یکی از مربی ها داره به یه دختر کوچولو آموزش می ده و اونم حرکات سر خوردن با یک پا وحالت فرشته رو انجام می ده 
animated-gif
منم که عاشق انجام این جور حرکات و کارهای هیجان انگیز هستم به مامانم اصرار کردم که منم می خوام کلاس برم تا این کارا رو یاد بگیرم هرچی مامان گفت آخه تو که زبون اون مربی ها رو متوجه نمی شی من باز سر حرف خودم بودم تا آخر مامان رفت بپرسه که آیا هیچ کدوم از مربی ها انگلیسی می تونن صحبت کنن که واسه مامانم توضیح بدن و اون هم واسه من ترجمه کنه ....ا
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خلاصه پس از بحث وبررسی ها دیدیم که هیچ کس درست وحسابی نمی تونه
 انگلیسی حرف بزنه و همه فقط روسی یا آذری می دونن ولی یکی از مربی ها که خودش اهل ترکیه بود گفت که می تونه به من یاد بده و با زبان بدن بهم آموزش می  ده . به این ترتیب بود که کلاس آموزش پاتیناژ رو شروع کردم و فعلا سه جلسه آموزش دیده ام 
Tinker-Twirl

نه من و نه مربی هیچ کدوم حرفای اون یکی رو نمی فهمه ولی بازم خیلی خوب با هم ارتباط برقرار کردیم وخیلی ازش خوشم اومده . بعضی وقتا هم که خیلی سعی داره یه چیزی بهم بگه و موفق نمی شه با  انگلیسی وترکی استانبولی در هم آمیخته به مامان حالی می کنه واونم به من می گه 
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
این هم من و مربی خوبم آقا سلیم یا بقول خودشون سِلیم بِی



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 نظرات خوانندگان:

مریم مامان امیررضا گفت...

آخیش بالاخره شد که پیغام بذارم و بگم که چه وب قشنگی داری و پارمیدا جان همیشه هر جا که هستی، موفق باشی :-**

parmida گفت...

مریم جون خیلی ممنون از لطفت . انشالله امیررضا جان هم همیشه موفق و سلامت باشه

ارسال یک نظر

از اینکه نظر می دهید ممنونم