Blogger Templates
با پشتیبانی Blogger.
RSS

اردیبهشت 92



امروز 12 اردیبهشت و روز معلم بود .مامان واسه خانم معلمم یه کادو خریده بود که چون یه کم سنگین بود قرارشد که خودش اونو بیاره مدرسه وواسه اینکه من دست خالی نباشم پدر جون یه گلدون گل کوچولوی ناز هم گرفت که من بدم به خانم معلم . من هم تصمیم گرفتم با خط خودم واسش یه چیزی بنویسم و در واقع این اولین نامه زندگی من بود . چون ما امسال فقط خوندن حروف رو یاد گرفتیم و نوشتن رو نه . وقتی صبح گل و نامه رو به خانم معلم دادم و گفتم که خودم این رو نوشتم خانم معلمانقدر ذوق کرد که نگو . گفت این نامه بهترین هدیه است برای من 
 . 
دستخط مبارک اینجانب رو درزیر می بینید با گلدون گلم
(روی عکس دوبارکلیک کنید بهتر دیده می شه )




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 نظرات خوانندگان:

safa گفت...

ببخشید من نمیخوام که آدرس ایمیلم اینجا عمومی باشه، چجوری براتون ایمیلمم و بفرستم یا لطف میکنید که شما آدرس ایمیلتون رو برام اینجا بنویسید ممنونم

safa گفت...

مرسی

ناشناس گفت...

خیلی عکس فرشته کوچولو قشنگ شده

مریم مامان امیررضا گفت...

هزار ماشاالله به دختر زرنگمون:-*****

سپیده عمه آریانا گفت...

1000 ماشااله به پارمیدای گلم و باهوشم ♥

ارسال یک نظر

از اینکه نظر می دهید ممنونم