Blogger Templates
با پشتیبانی Blogger.
RSS

متولد شدن من



اسم من پارمیداست

پارمیدا اسم دختر گئوماته زرتشت (بردیه) یعنی همان پوروچیستای اوستا به معنی پردانش است، می توان به معانی پردانش (پرومایه یا پرو میزدا) و همچنین پرمهر و پر عهد و پیمان (پرو میثه) گرفت
من روز یکشنبه 3تیر1386 ساعت 8:20 دقیقه صبح در بیمارستان رسالت تهران بدنیا اومدم. البته اینجور که توی عکسم نشون میده بچه ی جیغ جیغوو گریه کنی نیستم ،اون موقع داشتم گریه می کردم چون منو از جای گرم و راحتم بیرون آوردن بعدش هم  صاف گرفتن زیر آب! شما بودین جیغ نمی زدین؟
به هر حال من با این چیزاش کار ندارم ، من نمی دونم چرا همه اش خوابم می آد فکرکنم خیلی خسته شدم که دنیا اومدم ! بدیش به اینه که همه اش بیدارم می کنند شیر بخورم گیر افتادم به خدا


بعدا میگم مامانم بیاد بقیه داستان رو واستون تعریف کنه ، من فعلا برم یه چرتی بزنم.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 نظرات خوانندگان:

ارسال یک نظر

از اینکه نظر می دهید ممنونم