Blogger Templates
با پشتیبانی Blogger.
RSS

مسافرت تابستانی

تابستون امسال من ومامان وپدرچندروزی رفتیم لندن که جاهای دیدنی و جالبی داشت ، یکیش آکواریوم بود . اونجا واسه اولین بار پنگوئن دیدم و کلی ذوق کردم 
Photobucket
راستی اونجا یه لاکپشت خیلی خیلی گنده هم دیدم و کلی هیجان زده شدم،عکسش این پایینه 



بعدش یه جایی رفتیم که یه صف خیلی طولانی داشت چندساعت تو صف بودیم بعد که رفتیم تو مجسمه های اوناییکه توفیلما و کارتونا دیده بودمشون اونجا بودن. فوری رفتم و باهاشون چند تا عکس گرفتم که می بینین. از مامانم پرسیدم اسم اینجا چیه؟  گفتش موزه مادام توسو




یک حرکت خیلی ژانگولر هم جلوی یه جایی (که بعدا فهمیدم کاخ ملکه است)انجام دادم. از یه مجسمه خیلی بزرگ رفتم بالا که خیلی خطرناک بود و مامانم کلی حرص خورد.اگه به اون آدمای پایین عکس ، سمت راست دقت کنید متوجه می شید که من چقدر بالا رفتم 




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 نظرات خوانندگان:

ارسال یک نظر

از اینکه نظر می دهید ممنونم