Blogger Templates
با پشتیبانی Blogger.
RSS

سفر مالزی

دهم دی ماه که شب اول ژانویه هم بود مارفتیم مالزی. اونجا انقدر جالب ودیدنی بود که با وجود اینکه تمام یک هفته ای که اونجا بودیم صبح وبعدازظهر وشب رو می رفتیم بیرون ولی بازم بعضی جاهارو نرسیدیم ببینیم.خاطره های خیلی خوب وزیادی از مالزی دارم ،اولیش اینکه چون اول ژانویه بود همه جا یه شور وحال عجیبی بود ودرخت کریسمس تو همه مراکز خرید وخیابونا دیده می شد.




یکی از جاهایی که خیلی واسم جالب بود آکواریوم بود که طبقه زیر یکی از برجای
دوقلو بود. اونجا در حالی که داخل یه تونل شیشه ای حرکت می کردیم از بالای سرمون انواع ماهی ها وکوسه ها وسفره ماهی های بزرگ رد می شدن.

 یه شب هم رفتیم خرید از بس که خسته شدم رفتیم یه مرکز ماساژ و من پاهامو گذاشتم توی یه حوض ماهی و ماهیای کوچولوبه انگشتهای پام نوک میزدن و اینجوری پامو ماساژ میدادن مامانم ترسید اینکارو بکنه ولی من حسابی کیف کردم


یکی دیگه از جاهاییکه خیلی بهم خوش گذشت پارک آبی بود که کنارشم یه باغ وحش کوچولو داشت با پرنده ها و ماهی های قشنگ


یه روزم رفتیم یه جایی به اسم آفا موسا که یه سافاری پارک خیلی جالب داشت. سوار ماشینی شدیم که مثل قفس بود و از بین حیوونای مختلف مثل شیر، ببر ،کرگدن ، تمساح و ... رد شدیم و اونجا واسه اولین بار من زرافه دیدم بعدش رفتیم فیل سواری که با مامان و پدر سوارفیل شدیم و یه دوری زدیم. بعد رفتیم نمایش فیلها رو دیدیم که فیلا فوتبال و بسکتبال بازی می کردن، نقاشی کشیدن و بعد دو تا فیل خرطوماشونو بهم گره زدن و من و پدر سوار خرطوماشون شدیم و تاب سواری کردیم.آخرشم با قایق رفتیم جزیره میمونا

چونکه سال جدید سال خرگوش بود همه جا علاوه بر درخت کریسمس مجسمه یا عکس خرگوشم گذاشته بودن

!بازار کنسرت ها و نمایش های خیابونی هم حسابی گرم بود و منم که فکر میکنم که باید به همشون پول بدم

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 نظرات خوانندگان:

ارسال یک نظر

از اینکه نظر می دهید ممنونم